We hebben meedenken tot een kunst verheven
Om op de meest optimale manier te kunnen communiceren met uw doelgroep moeten we alles van uw bedrijf weten. We moeten de doelgroep kennen, de concurrenten, de publieke opinie, werkelijk alles. Dit kunnen we alleen bereiken als we aan tafel alles onverbloemd met elkaar kunnen bespreken. Vandaag is het precies dagen geleden dat IJ&P werd opgericht. In die tijd hebben we geleerd dat halve informatie leidt tot halve (lees: ontoereikende) dienstverlening. Of om het populair te zeggen: shit in, shit out. Vertel de waarheid
Consumenten of inkopers prikken direct door elke zeepbel. Samen moeten we deze (doel)groep goed leren kennen en dan pas communiceren waarom wij* de beste partij zijn. Dat gebeurd het beste met eerlijke, maar onderscheidende informatie. Als een sector zwak is binnen uw bedrijf dan loont het meer moeite om die zwakke schakel te verbeteren of mogelijk zelfs los te laten, dan het mooi te praten in uw brochure.
Een bedrijf dat vrijwel geen service biedt kan niet verkondigen dat ze een meedenkende partner is. Verhoog de service en ga daarmee de markt op, of maak duidelijk dat uw prijzen veel lager zijn dan bij de concurrenten, omdat u bespaart op servicekosten. Wij*Zo lang we zaken doen spreken we niet ten onrechte over wij. IJ&P is gewoon een extra MT-lid. In die rolverdeling zijn we het meest productief. De P in onze naam staat voor partners, want we komen nooit alleen. Sommige takken van onze dienstverlening worden door specialisten verzorgd, zoals een mediabureau, drukkers, hosting partners maar ook bedrijfsanalisten. |
|
Terug naar de vorige pagina. |